perjantai 14. lokakuuta 2016

Etteikö muka ole acqua alta-vehkeitä?!

Pieni lisäys edelliseen postaukseen. Olen lymyillyt täällä hotellihuoneessa pitkälle iltapäivään, koska kastuin aamupäivällä aika perinpohjaisesti ja koska olen jännittänyt milloin se hälytys tulee. Ei ole tullut, joten lähdin uudelleen ulos ja katsokaa mitä minulla nyt on: Acqua alta-saappaat! Sataprosenttista PVC:tä!
Kuuminta hottia Venetsiassa tänään. 8 euroa.

Ja kun kerran olin vauhtiin päässyt, törsäsin saman tien 4 euroa uuteen Venetsia(kitch)-sateenvarjoon  ja viisi euroa postikortteihin (koska venetsialaiskauppiaita pitää tukea), sekä 2,50 viinaan (punainen paikallinen Camparista, proseccosta ja soodavedestä sekoitettu drinkki, "Spritz". Näitte sellaisen jo ensimmäisen postauksen vakoilukuvassa.

Kortteja...
Viinaa...

Fondamenta Zatterelle on pystytetty kävelysiltoja, mutta kuten sanottua, ei siellä mikään vielä tulvi. Jostain olen ymmärtänyt, että suurin riski on iltayhdeksän hujakoilla, kai se noihin nousu- ja laskuvesiin liittyy, mutta en kyllä tajua miten. Äsken vesi oli huomattavasti matalammalla kuin aamupäivällä ja San Marconkin vesi laski iltapäivällä niin ettei kävelysiltoja enää tarvittu. No, en minä enää tänään mene ulos, vaan vaahtokylpyyn! Vedet nouskoot ja laskekoot miten parhaaksi katsovat.  Buona notte a tutti!

Noh?
Nancy Sinatra: These boots are made for walking: https://youtu.be/SbyAZQ45uww

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti