keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Armahduksia


Joka kerta kun vien lisää tavaraa kirpputorille, olen ihan kauhuissani, että yksikään tavara ei ole mennyt kaupaksi ja sitten kun pääsen tutkimaan kuittilaatikkoa ja löydän sieltä omia hintalappujani, tunnen oloni aivan autuaaksi ja siunatuksi. En pelkästään siksi, että se tietää RAHAA, vaan siksi, että se tuntuu kuin saisi anteeksi muinaisen kaamean ostosmokansa. Kun on vienyt tavaraa pöydälleen häpeissään sivuilleen vilkuillen ja ajatellen, että toivottavasti kukaan ei näe, että nämä kauheat roinat ovat MINUN varastoistani ja sitten näkee tavaran kelvanneen jollekin, on kuin kuulisi korvissaan lohdutuksen: ”Hei, ei tämä nyt NIIN kauhea ole. Oikeastaan aika kiva!” Ja jos joku on ostanut jotain omaa tekemääni, olen aivan onneni kukkuloilla! Olen taas myynyt yhden taulun! Taisi olla jo neljäs urallani, kröhöm... Kuusi kokonaista euroa,  hahaa, I’m rich!!!

Mutta takaisin katumusharjoituksiin.Työkaveri ihmetteli ihan vilpittömästi kertoessani kirpputorille rahtaamistani tavaroista, että miten ne oikein ovat sinulle päätyneet? Relevantti kysymys, joskin vastaus on kiusallinen. Sillä pakkohan se on myöntää, että joka ikisen tavaran tai rytkyn kohdalla olen aikoinani miettinyt, että tällainen olisi hyvä olla kotona tai että tämä vaatehan on aivan superkiva!
Ostelun olen onneksi pitänyt edelleen minimissä. Ostan vain mitä TODELLA tarvitsen. Ja minä TODELLA tarvitsin uudet valkoiset Converset. Ja pienen kilisevän kaulakorun vapaaehtoiskoulutuksen päättymisen kunniaksi. Ja Deb Shapiron ”Kehosi paljastaa mielesi”-kirjan, jota olen AINA toivonut. Mutta koska olin myynyt aika monta tavaraa ja saanut niistä tulojakin, niin noita ei oikeastaan voi laskea edes osteluksi. Että sikäli. Sitä paitsi  kenkätilanteeni on nyt ilahduttavan yhteneväinen elämäntilanteeni kanssa.

Näitä käytän työssäni lelukaupassa:
 
Näitä käytän vapaaehtoistyössä:

 
Ja näitä käytän vapaa-aikana:

 
Opetustyössä voin käyttää mitä vain yllä esitellyistä, paitsi kotiopetuksessa en tarvitse niitäkään, vaan voin työskennellä sukissa (mielellään kuitenkin ehjissä).   Ai juhlat? No, jos juhlia ilmenee, hankin varmaan jotkut kiiltävät juhlatennarit, mutta onneksi nyt ei mitään sen suuntaista ole näköpiirissä.
Walking on sunshine/Miranda: http://www.youtube.com/watch?v=P1ADHdsKvZk&feature=related

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti